Alleen verder en altijd vooruit
Toen ik stopte als oprichter en eigenaar van Steets heb ik vaak de vraag gehad of ik al wist wat ik ging doen.
Het antwoord op die vraag: wat ik al 20 jaar deed. π‘ Het is mijn vak om een businesscase sterker te maken met de inzet van creativiteit.
De vraag die ik zelf had ging vooral over de βwerkvormβ. Het duurde even, maar ik heb besloten alleen verder te gaan onder de naam Cliff Strategy. Alleen inderdaad, maar tegelijk ook met veel anderen om mij heen.Β
De ruimte en flexibiliteit die daardoor ontstaat, maakt dat ik nog creatiever en tegelijk ook veel effectiever kan werken. π Dit maakt het ook mogelijk dat ik mijn ruim 20 jaar ervaring kan inzetten om de verbinding tussen organisatie (klantzijde) en merk- / marketingbureau(zijde) te versterken. Zodat er in kortere tijd meer bereikt kan worden.Β
Zo ging het ook begin 2024. π¨ In de eerste maanden van dit jaar heb ik samen met het kernteam Strategie van Visser & Visser de complete herpositionering uitgewerkt.
Ik geef toe: als een accountantskantoor zegt dat zij meer willen gaan adviseren, dan ga ik daar niet direct van kwispelenβ¦Β
Behalve als er een hele uitgesproken strategische ambitie ligt. En als de set van kernactiviteiten door een overname stevig uitgebreid wordt. Zodat er kennis en diensten op het gebied van leiderschap en teamontwikkeling, strategieontwikkeling en de organisatie en realisatie bijkomen.Β
Dit is hoe Visser & Visser het heeft aangepakt. π Zo zetten zij een π©π€π€π£πππ£πππ«ππ£π π₯π‘ππ©ππ€π§π’ π«π€π€π§ π€π£πππ§π£ππ’ππ§π¨ππππ₯ neer. Om daarmee ondernemers Γ©n ondernemingen te helpen met een krachtige merkbelofte als kapstok: πΌπ‘π©πππ π«π€π€π§πͺππ©.Β
Lees meer hierover op https://www.visser-visser.nl/over-ons.Β
In aansluiting op de herpositionering kreeg ik ook de vraag om de kar trekken als het gaat om de uitvoering. Samen met team Marketing & Communicatie en WebNL als uitvoerend bureau hebben we een serieus Dream Team samengesteld. πͺΒ
Samen met dit team ben ik toen op drie sporen tegelijk aan de slag gegaan:Β
β£ rebranding; een compleet nieuwe huisstijl
β£ online strategie; een overweldigende hoeveelheid content gecomprimeerd in een slimme, compacte structuur
β£ marketing strategie; een gelaagde aanpak voor de korte en lange termijn inclusief het concept en de uitwerking in alle benodigde content en middelen
Na een grondige voorbereiding was medio april de lancering. Wat een reis, wat een feest, wat een energie..! De merkbelofte was βsamen verder maar vanaf nu gaat het βaltijd vooruitβ.