over Louis Diepeveen

“De combinatie van strategie en creativiteit is gewoon heel krachtig.”

Een businesscase sterker maken met de inzet van creativiteit. Met ruim 21 jaar ervaring als oprichter en partner bij een middelgroot merk- en marketingbureau en een actieve rol in zo’n 200 verschillende merktrajecten weet ik hoe je dit aanpakt.

Simpel is vaak het moeilijkst. Dat is een les die ik heb moeten leren. Precies daar zit voor mij persoonlijk de uitdaging én de waarde die ik kan toevoegen. Want de impact van één A4-tje is vaak groter dan een lijvig rapport.

Daarom inspireert het mij telkens weer om uit een brij van gesprekken, documenten en workshops de kern te halen.

Ik heb dus lang ervaring opgedaan aan bureauzijde zoals dat heet. Die kennis en ervaring zet ik nu in om aan klantzijde slagkracht en daadkracht in te brengen. Weten hoe je moet briefen, sturen en beoordelen. Daarmee kan ik veel toevoegen aan verschillende lagen in een organisatie. En tegelijk een brugfunctie vervullen in de samenwerking met het ontwerp, marketing- en/of webbureau.

Blog

Inspiratie voor een challenger

Voor een nieuw project vond ik opnieuw inspiratie in een oud boek.

Blog

Alleen verder en altijd vooruit

Toen ik stopte als oprichter en eigenaar van Steets heb ik vaak de vraag gehad of ik al wist wat ik ging doen.

Blog

Tijd voor een nieuw tijdperk

Opeens stond ik zelf op de plek waar normaal gesproken collega’s staan die afscheid nemen.

Philip Kotler, Marketing Professor

“Authentieke marketing is niet de kunst van het verkopen van wat je maakt, maar weten wat je moet maken.”